مشتري شما چگونه طراحي وب سايت شما را تفسير مي کند
سياست ها مي توانند کاملا محدود باشند و در برخي موارد طراحان وب مستقل، که کارشناسان در زمينه خود هستند، ممکن است به دلايل فني بر عليه مشتريان سياست عمل کنند. شما بايد بدانيد که مشتريان چه چيزي در مورد چيزها فکر مي کنند.
به اين ترتيب، مي توانيد از موارد زير جلوگيري کنيد:
مهم است که ممکن است که يک درگيري يا سوء تفاهم بين يک مشتري و يک مترجم آزاد وجود داشته باشد. اگر تا به حال بيش از حد درگيري يا سوء تفاهم وجود داشته باشد، پروژه ممکن است قبل از اينکه کامل شود، مي ميرد.
يکي از راه هاي جلوگيري از اين کار اين است که بدانيد که مشتري شما در مورد پروژه چه فکر مي کند. هر دو طرف بايد با يکديگر در صورتي که منافع و يا يک سوء تفاهم براي جلوگيري از مناقشات بيشتر وجود دارد، بايد با يکديگر هماهنگ باشد. بله، سوء تفاهم مي تواند منجر به درگيري شود، اما مي توان از آن جلوگيري کرد.
زمان منبع بسيار ارزشمندي براي طراحان وب مستقل و مشتريان آنهاست. اگر بين يک مترجم آزاد و يک مشتري وجود دارد، زمان ارزشمند از دست خواهد رفت.
مثلا. اگر يک سوء تفاهم يا سوء تفاهم وجود داشته باشد، احتمال وجود يک بخشي از پروژه مجددا لازم است. مترجم آزاد بايد مجددا شروع کند و مهلت با موفقيت به پايان نخواهد رسيد.
پول نيز يک منبع مهم است. بدون پول، پروژه کامل نخواهد شد. هنگامي که به هزينه ميرسد، مشتري دقيق است و شما به عنوان يک فارغ التحصيل بايد آنها را مطمئن کنيد که پول خود را به خوبي خرج مي کنند.
يک راه براي موفقيت در پروژه و هدر دادن پول زيادي براي هر دو طرف است تا ايده ها را به اشتراک بگذارند.
دليل مشتريان ناراحت مي شود؟
هرگز مشتريان را ناراحت نکنيد! اولين گام براي جلوگيري از ناراحتي مشتريان، نشان دادن آنهاست که شما از آنچه که از شما انتظار مي رود را مي فهميد.
اکنون اجازه دهيد به شما راهنمايي ها و راه هايي در مورد اينکه چگونه مي توانيد به ذهن مشتريان خود دسترسي پيدا کنيد.
طوفان مغزي يک فرآيند است که اعضاي يک گروه با يکديگر به اشتراک گذاشته اند. اين تکنيک به شما امکان اشتراک و گفتگو در مورد ايده ها و تعيين دامنه پروژه را ميدهد.
چگونه به درستي انجام دهيد:
مصاحبه ها يکي از راه هاي شناختن آنچه مشتريان شما مي خواهند ببينند. هنگام مصاحبه با مشتري خود در رابطه با پروژه چه کاري بايد انجام دهيد؟
به نظر شخصي من، من ترجيح مي دهم مصاحبه ها. مصاحبه ها مي توانند يک رابطه خوب بين شما و مشتري شما ايجاد کنند. همچنين بهتر است از شما سوالاتي بپرسيد تا بتوانيد مشتري خود را درک کنيد و آنچه را که دوست داريد.
پرسشنامه ها يک راه خوب براي شناختن ايده هاي مشتري شماست. بگذاريد براي شما مثالي بزنم. دوست پسر من يک طراح لوگو آزاد است. از آنجايي که او نميتواند مصاحبههاي شخصي يا چت انجام دهد، راهش براي پيدا کردن آنچه مشتريها ميخواهند اين است که آنها را يک پرسشنامه بفرستند.
مشتريان نياز به پاسخ دادن به اين دارند تا ايده هايي در مورد آرم هاي مورد علاقه خود را ارائه دهند. و در اينجا سوالات هستند:
نام شرکت: _________________________________
اين جايي است که مشتري کل نام شرکت را مي نويسد.
نوع کسب و کار: _________________________________
در اين سؤال مشتري نوع کسب و کار خود را: سازنده، تجارت الکترونيک و غيره
رنگ مورد نظرتان چيست؟ _________________________________
اگر آنها رنگ هاي مورد نظر را داشته باشند، آنها آن را اينجا مي نويسند.
فونت هاي مورد نظر شما چيست؟ _________________________________
همچنين با فونتها، اگر آنها يک فونت خاص را دوست دارند، آن را اينجا بنويسيد.
صفات (شرح مختصري از آنچه دوست داريد در لوگو ببينيد): _________________________________
پاسخ به اين سوال بسيار مهم است. اين جايي است که مشتري توصيف آنچه را که مي خواهد. يا او مي تواند بيان کند که طراح ميتواند آزادانه عمل کند.
او از پاسخ مشتريان به عنوان مرجع و به عنوان نقطه شروع استفاده مي کند.
شما مي توانيد پرسشنامه خود را بنويسيد تمرکز بر آنچه شما بايد در مورد پروژه بدانيد. براي کمک به شما در اين زمينه، نکاتي براي نوشتن پرسشنامه ها وجود دارد:
طرح هاي نمايشي خوب هستند تا شما و مشتري خود را در موارد خاصي درک کنيد. مهم است که هر دو در همان صفحه قرار داشته باشيد تا بعدا درگيري ها را از بين ببريد.
حتي اگر مشتريان هم مانند رئيس شما باشند، بايد پيشنهادات خود را نيز به آنها بدهيد، به ويژه از آنجايي که شما بيشترين دانش را داريد.
هنگامي که چيزها را پيشنهاد کنيد
هيچ مشکلي در ارائه پيشنهادات به مشتريان شما وجود ندارد. در واقع، آنها از آن قدرداني مي کنند. اين يکي از راه هاي نشان دادن اين است که شما در مورد آنچه که انجام مي دهيد بسيار علاقه مند و متعهد هستيد.
در هر جنبه اي از زندگي ما بايد ارتباط برقرار کنيم. و اين در جهان آزاد است.
چرا بايد با مشتريانتان ارتباط برقرار کنيد؟
هنگامي که ايده ها را جمع مي کنيد ارتباط برقرار نمي شود. در طول پروژه، هميشه مطمئن شويد که با مشتريانتان ارتباط برقرار مي کنيد. اين يک عنصر بسيار مهم براي تکميل هر پروژه با موفقيت است.
اين فقط چند راه براي
است مي دانيد که مشتريان شما چه فکر مي کنند بسته شدن آن:
با اين نکات، شما قادر خواهيد بود روابط خوبي با مشتريان خود ايجاد کنيد و در تکميل پروژه هايي که مشتريان شما را خوشحال مي کنند موفق باشيد. src = "10.jpg
درباره این سایت