مشتري شما چگونه طراحي وب سايت شما را تفسير مي کند



 



سياست ها مي توانند کاملا محدود باشند و در برخي موارد طراحان وب مستقل، که کارشناسان در زمينه خود هستند، ممکن است به دلايل فني بر عليه مشتريان سياست عمل کنند. شما بايد بدانيد که مشتريان چه چيزي در مورد چيزها فکر مي کنند. 



به اين ترتيب، مي توانيد از موارد زير جلوگيري کنيد: 


جعبه ابزار طراح Freelance 
نامحدود: 500000+ قالب وب، آي مجموعه، تم و طراحي دارايي



مهم است که ممکن است که يک درگيري يا سوء تفاهم بين يک مشتري و يک مترجم آزاد وجود داشته باشد. اگر تا به حال بيش از حد درگيري يا سوء تفاهم وجود داشته باشد، پروژه ممکن است قبل از اينکه کامل شود، مي ميرد. 
يکي از راه هاي جلوگيري از اين کار اين است که بدانيد که مشتري شما در مورد پروژه چه فکر مي کند. هر دو طرف بايد با يکديگر در صورتي که منافع و يا يک سوء تفاهم براي جلوگيري از مناقشات بيشتر وجود دارد، بايد با يکديگر هماهنگ باشد. بله، سوء تفاهم مي تواند منجر به درگيري شود، اما مي توان از آن جلوگيري کرد. 
Conflict


2. زباله زمان



زمان منبع بسيار ارزشمندي براي طراحان وب مستقل و مشتريان آنهاست. اگر بين يک مترجم آزاد و يک مشتري وجود دارد، زمان ارزشمند از دست خواهد رفت. 



مثلا. اگر يک سوء تفاهم يا سوء تفاهم وجود داشته باشد، احتمال وجود يک بخشي از پروژه مجددا لازم است. مترجم آزاد بايد مجددا شروع کند و مهلت با موفقيت به پايان نخواهد رسيد. 



زمان


3. پس انداز پول



پول نيز يک منبع مهم است. بدون پول، پروژه کامل نخواهد شد. هنگامي که به هزينه ميرسد، مشتري دقيق است و شما به عنوان يک فارغ التحصيل بايد آنها را مطمئن کنيد که پول خود را به خوبي خرج مي کنند. 



پول مهم



يک راه براي موفقيت در پروژه و هدر دادن پول زيادي براي هر دو طرف است تا ايده ها را به اشتراک بگذارند. 


4. مشتريان



دليل مشتريان ناراحت مي شود؟  



هرگز مشتريان را ناراحت نکنيد! اولين گام براي جلوگيري از ناراحتي مشتريان، نشان دادن آنهاست که شما از آنچه که از شما انتظار مي رود را مي فهميد. 


5. نحوه خواندن ذهن مشتري



اکنون اجازه دهيد به شما راهنمايي ها و راه هايي در مورد اينکه چگونه مي توانيد به ذهن مشتريان خود دسترسي پيدا کنيد. 



ذهن شما



طوفان مغزي يک فرآيند است که اعضاي يک گروه با يکديگر به اشتراک گذاشته اند. اين تکنيک به شما امکان اشتراک و گفتگو در مورد ايده ها و تعيين دامنه پروژه را ميدهد. 



چگونه به درستي انجام دهيد:  



Brainstorm



مصاحبه ها يکي از راه هاي شناختن آنچه مشتريان شما مي خواهند ببينند. هنگام مصاحبه با مشتري خود در رابطه با پروژه چه کاري بايد انجام دهيد؟



مصاحبه



به نظر شخصي من، من ترجيح مي دهم مصاحبه ها. مصاحبه ها مي توانند يک رابطه خوب بين شما و مشتري شما ايجاد کنند. همچنين بهتر است از شما سوالاتي بپرسيد تا بتوانيد مشتري خود را درک کنيد و آنچه را که دوست داريد. 
پرسشنامه ها يک راه خوب براي شناختن ايده هاي مشتري شماست. بگذاريد براي شما مثالي بزنم. دوست پسر من يک طراح لوگو آزاد است. از آنجايي که او نميتواند مصاحبههاي شخصي يا چت انجام دهد، راهش براي پيدا کردن آنچه مشتريها ميخواهند اين است که آنها را يک پرسشنامه بفرستند. 



مشتريان نياز به پاسخ دادن به اين دارند تا ايده هايي در مورد آرم هاي مورد علاقه خود را ارائه دهند. و در اينجا سوالات هستند: 



نام شرکت: _________________________________ 
اين جايي است که مشتري کل نام شرکت را مي نويسد.  



نوع کسب و کار: _________________________________ 
در اين سؤال مشتري نوع کسب و کار خود را: سازنده، تجارت الکترونيک و غيره  



رنگ مورد نظرتان چيست؟ _________________________________ 
اگر آنها رنگ هاي مورد نظر را داشته باشند، آنها آن را اينجا مي نويسند.  



فونت هاي مورد نظر شما چيست؟ _________________________________ 
همچنين با فونتها، اگر آنها يک فونت خاص را دوست دارند، آن را اينجا بنويسيد.  



صفات (شرح مختصري از آنچه دوست داريد در لوگو ببينيد): _________________________________ 
پاسخ به اين سوال بسيار مهم است. اين جايي است که مشتري توصيف آنچه را که مي خواهد. يا او مي تواند بيان کند که طراح ميتواند آزادانه عمل کند.  



او از پاسخ مشتريان به عنوان مرجع و به عنوان نقطه شروع استفاده مي کند. 



سوال



شما مي توانيد پرسشنامه خود را بنويسيد تمرکز بر آنچه شما بايد در مورد پروژه بدانيد. براي کمک به شما در اين زمينه، نکاتي براي نوشتن پرسشنامه ها وجود دارد: 



طرح هاي نمايشي خوب هستند تا شما و مشتري خود را در موارد خاصي درک کنيد. مهم است که هر دو در همان صفحه قرار داشته باشيد تا بعدا درگيري ها را از بين ببريد. 



Sketches2



حتي اگر مشتريان هم مانند رئيس شما باشند، بايد پيشنهادات خود را نيز به آنها بدهيد، به ويژه از آنجايي که شما بيشترين دانش را داريد. 



هنگامي که چيزها را پيشنهاد کنيد 

 



Suggest



هيچ مشکلي در ارائه پيشنهادات به مشتريان شما وجود ندارد. در واقع، آنها از آن قدرداني مي کنند. اين يکي از راه هاي نشان دادن اين است که شما در مورد آنچه که انجام مي دهيد بسيار علاقه مند و متعهد هستيد. 
در هر جنبه اي از زندگي ما بايد ارتباط برقرار کنيم. و اين در جهان آزاد است. 



چرا بايد با مشتريانتان ارتباط برقرار کنيد؟  



ارتباط



هنگامي که ايده ها را جمع مي کنيد ارتباط برقرار نمي شود. در طول پروژه، هميشه مطمئن شويد که با مشتريانتان ارتباط برقرار مي کنيد. اين يک عنصر بسيار مهم براي تکميل هر پروژه با موفقيت است. 


بسته شدن



اين فقط چند راه براي 
است مي دانيد که مشتريان شما چه فکر مي کنند بسته شدن آن: 



با اين نکات، شما قادر خواهيد بود روابط خوبي با مشتريان خود ايجاد کنيد و در تکميل پروژه هايي که مشتريان شما را خوشحال مي کنند موفق باشيد. src = "10.jpg


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : مشتريان ,مشتري ,مورد ,بايد ,پروژه ,آنچه ,ارتباط برقرار ,وجود داشته ,مترجم آزاد ,نشان دادن ,دوست داريد ,مشتريانتان ارتباط برقرار ,وجود داشته باشد،
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Mark Chris کلام امیر Tyra Aaron پرواز و سقوط بانوی ایرانی لوله و اتصالات مواد اوليه غذايي نــــــــــور Sophie